Het is iets waar ik al een tijdje over nadenk: een last minute vakantie. Aan de ene kant lijkt het me geweldig om zo impulsief te beslissen en ergens onverwachts terecht te komen. De spanning van het onbekende trekt me enorm aan. Maar aan de andere kant ben ik ook wel een controlfreak en vind ik het fijn om alles tot in de puntjes geregeld te hebben. Dus die onzekerheid over waar je terechtkomt, het hotel, etc., ja dat vind ik toch wel spannend. Hoe ervaren jullie dat? Voelt het als een avontuurlijke uitdaging of juist als een stressvolle aangelegenheid?
3 weergaven

Voor mij is het zeker een combinatie van beide! De spanning van het onbekende vind ik juist heerlijk, maar ik snap ook dat het voor sommigen best eng kan zijn. Ik heb een paar keer een last minute geboekt via ReisLastMinute.nl en dat is me goed bevallen. Het is natuurlijk wel belangrijk om je verwachtingen een beetje bij te stellen. Je moet je realiseren dat je misschien niet de allerbeste kamer krijgt of dat het hotel niet helemaal perfect is, maar als je daar flexibel in bent, dan kan het echt een geweldige ervaring zijn. Ik vind het juist leuk om op die manier nieuwe plekken te ontdekken, weg van de standaard toeristische routes.